.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولین ماموریت شورای دوره چهارم شهر رامسر ؛
ابقای شهردار بومی یا انتخاب جدید ؟
شمال نیوز: در شرایط فعلی به نظر می رسد که افکار عمومی همچنان به دنبال شهردار بومی برای تصدی شهرداری رامسر باشد و شنیده شده که اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورای دوره چهارم ،زیاد بی میل نیستند که شهردار انتخابی شان بومی باشد.
ابقای شهردار بومی یا انتخاب جدید ؟

شمال نیوز: پس از بازداشت شهردار سابق شهر رامسر در فروردین 90 و رد گزینه های متعددمعرفی شده شورا توسط مراجع ذیربط و 8 ماه بلاتکلیفی و بلا تصدی بودن کرسی شهرداری رامسر، در نهایت در 24 آذر 1390 نصرت ا... لپاسر کوزه گر مشهور به " حاج نصرت" با 3 رای موافق و 2 رای مخالف اعضای شورا که یکی از آنها اسماعیل گوهررستمی عضو فعلی و منتخب مردم در دوره چهارم شورا بوده ، به عنوان اولین گزینه بومی بر صندلی مدیریت شهرداری رامسر تکیه زد.

عدم تایید گزینه های مطرح شهرداری در طی 8 ماه و صدور حکم کوزه گر در کمتر از دو هفته این شائبه را در زمان خود در اذهان عمومی تقویت کرده بود که گویی استانداری حکم شهردار را به نام کوزه گر زده و فقط منتظر صورتجلسه شورا بوده چرا که پیش از این ،حکم مهندس قربانی شهردار اسبق پس از 40 روز و حکم مهندس مرادی شهردار سابق پس از 63 روز صادر شده بود و صدور حکم کوزه گر آن هم کمتر از دو هفته که چند روز آن مصادف با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بوده اگر نگوییم در طول 14 سال تاسیس شوراها بی سابقه ، اما یقیناً کم سابقه بوده است.

بهر حال کوزه گر که در کارنامه خود سابقه امنیتی، مدیریت بازرگانی رامسر و چالوس و اشتغال در سازمان بنادر کشور را به ثبت رسانده ، در اولین جلسه خود با اعضای شورای شهر یکی از کارهای خود را " پیشگیری از هرگونه خدشه به روابط شهردار و شورا "عنوان کرده بود اما در عمل شاهد چالشهای جدی در مقاطعی از 18 ماه گذشته بین اکثریت اعضای شورا و شهردار بودیم که مهمترین آن، موضوع واگذاری 44 ساله پلاژ لیدو بوده که علیرغم اصرار شهردار و برخی مسئولین ارشد شهرستان در انعقاد قرارداد ، سرانجام با پافشاری و مخالفت جدی دو عضو شورا و همراهی سایر اعضا مسئله سرمایه گذاری در پلاژ لیدو که به عهدنامه ترکمنچای معروف شده بود، ختم به خیر شد.

بکارگیری بی ضابطه نیرو که بعضی از آنها از بستگان نزدیک شهردار هم هستند ، قد علم کردن ساختمان دور میدان امام بدون اقدام عملی شهرداری در جلوگیری از ادامه کار آن که بسیاری از شهروندان و دلسوزان شهر را آزرده خاطر نموده،ضعف مسئول روابط عمومی شهرداری در اطلاع رسانی مناسب ، تاخیر و تعلل چندین ماهه در اجرای پروژه های کلنگ زده شده همچون تعریض خیابان شهید بهشتی و تعلل در ترمیم نوار حفاریهای گسترده خیابانها و کوچه های شهر که باعث ایجاد اعتراضات مردمی شده و ...انتقادات تند برخی از اعضای شورا را به همراه داشته به گونه ای که یک عضو شورا و با تایید تلویحی برخی دیگر از اعضا،بارها به صراحت اعلام نموده که اگر هر کسی جز حاج نصرت شهردار رامسر بوده همان 6 ماه اول توسط همین شورا استیضاح می شد.

البته اقدامات مثبت شهردار را هم نمی توان نادیده گرفت.برخی تغییرات و جابجایی نیروها ، توجه ویژه به حفظ و گسترش فضای سبز و تکریم ارباب رجوع از نکات قابل توجه این شهردار بومی است.

به هر حال حکم کوزه گر تا پایان شورای دوره سوم که به نظر می رسد 12 شهریور باشد ، اعتبار داشته و پس از آن سمتی در شهرداری نخواهد داشت و کار شورای دوره چهارم با انتخاب سرپرست شهرداری از میان کارکنان شهرداری شروع و پس از آن نوبت به مهمترین تصمیم شورا یعنی " انتخاب شهردار جدید یا ابقای کوزه گر" خواهد رسید.

در شرایط فعلی به نظر می رسد که افکار عمومی همچنان به دنبال شهردار بومی برای تصدی شهرداری رامسر باشد و شنیده شده که اکثریت قریب به اتفاق اعضای شورای دوره چهارم ،زیاد بی میل نیستند که شهردار انتخابی شان بومی باشد.

اینکه آیا کوزه گر انتخاب شوراست یا گزینه های جدید باید منتظر باشیم اما شنیده ها حاکیست که در صورت عدم اقبال شورائیان به کوزه گر گزینه های بومی دیگری ممکن است به عنوان شهردار بعدی رامسر مورد ارزیابی شورای چهارم واقع شوند که در آینده نزدیک به معرفی هر یک از گزینه های احتمالی خواهیم پرداخت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 تير 1392
این افراد متقلب نمنتخب مردم رامسردرشورای شهر نیستند.
نا شناس 1 تير 1392
شمال نیوز:برای شما متاسفیم که نظرات مردم فهیم رامسررادرج نمیکنید.
نا شناس 1 تير 1392
شمال نیوز: لطقا من بعد اسمی ازاین شورا که منتخبانش با تقلب انتخاب شدند نیاورید. ممنون
نا شناس 2 تير 1392
اعمال نفوذاصلاحبان درانتخابات شورای شهررامسرباعث شد این شورامشروعیت خودرابین مردم رامسر نداشته باشد.
نا شناس 2 تير 1392
نصرت کوزه گریک مدیر بومی بود که چیری ازمدیریت شهری سرش نمیشه. وحسابی شهر رو خراب کرده. اگه این مدیر بومیه میخوام صدسال سیاه نباشه.
حسینی 1 تير 1392
سلام، شهردار رامسر فقط در این دوران تمام فامیل های خود را وارد شهرداری کرد همین و تمام
نا شناس 4 تير 1392
ابتداباید شورایی داشته باشیم که برخواسته ازنظر ورای مردم باشن بعد بشیم به انتخاب شهردارخوب فکرکنیم. متاسفانه این شورا شورای منتخب مردم نیست بلکه برخاسته ازاعمال نفوذ اصلاح طلبان وتخلفات انتخاباتی است.
نا شناس 5 تير 1392
واقعا که گل گفتی.
نا شناس 5 تير 1392
برگزاری انتخابات سالم برای انتخاب اعضای شورای شهررامسر شده یک کابوس ویک آرزو!
نا شناس 5 تير 1392
تخلفات انجام شده درانتخابات شورای شهررامسر:
1.خرید آرا مردم توسط بعضی ازکاندیداها
2.حضور بعضی ازکاندیداهاسرصندوق ها
3.اعمال نفوذ جریان فکری موسوم به اصلاح طلب
4....
نا شناس 5 تير 1392
•دلیل این مشکلات در انتخابات رامسر و رشت و .... عدم نظارت از سوی شورای نگهبان است چراکه مجلسی ها هیچگونه تخصصی در این خصوص ندارند کار باید به کاردان سپرده شود .
نا شناس 5 تير 1392
•دلیل این مشکلات در انتخابات رامسر، ساری،رشت و .... عدم نظارت از سوی شورای نگهبان است چراکه هیچگونه تخصصی در این خصوص ندارند .کار باید به کاردان سپرده شود .
نا شناس 6 تير 1392
دمت گرم .اماکو گوش شنوا
محمد 22 مرداد 1393
شهردار مهندس احمد خوشقلب هم كاردان ميباشد هم سالم.... كزينه مناسب ايشان ميباشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.